School Outfit #5 opinie ubrań 4F, Vintage

10/26/2015

Hej hej!
Mam dla was typowy strój do szkoły. Do szkoły dobrze jest ubrać się luźno np. w dres lub na sportowo, aby było wygodnie :))
   Co do poniższej stylizacji chciałam wam polecić kurtki ze sklepu 4F są naprawdę świetne. Zauważyłam, że w okresie wiosennym i jesiennym bardzo dużo osób chodzi w kurtach z tego sklepu.
Dlaczego warto kupić taką kurtkę? 1. Jest nie przemakalna 2. Bardzo dobrze wykonana, nic się nie pruje ani nie niszczy 3. Maja ładne kolorki 4. Wiatrówka 5. Ciepła i przede wszystkim wygodna ^^ Oczywiście są różne rodzaje takich kurtek zależy od gustu i na jaką się trafi ale taka którą ja posiada ma powyższe cechy ;3 Wadą tej kurtki jest może dla, nie których osób cena jednak biorąc pod uwagę jej wykonanie i zawartość to naprawdę się opłaca taką kupić. Ja moją mam już rok i jak na razie wciąż wygląda jak nowa *-*
   A co do plecaka Vintage, każdy plecak Vintage jest śliczny jednak po zakupie dowiedziałam się, że nie do końca plecak ten znosi duże ciężary np, moich szkolnych książek. Popruł się, w nie których miejscach i został już poszyty teraz staram się go nosić w dni, w których mam mniej rzeczy do zabrania :) Ogólnie plecak sprawdza się i pasuje praktycznie do wszystkich stylizacji ^^
Piosenka: https://www.youtube.com/watch?v=fB63ztKnGvo ♫♫♫
Miłego oglądania :*















kurtka 4F | spodnie House | czapka House | bluzka House | plecak Vintage | buty Nike 

♥ ∞    






You Might Also Like

0 ♥ KOMENTARZE ♥

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: