Autumn Outfit #2

11/07/2015

Hej hej!
Nastał w końcu czas na sesje jesienną! ^.^ Nareszcie znalazłam czas aby wybrać się z przyjaciółką i porobić zdjęcia :) Jesień tak jak i wiosna kojarzą mi się z czasem, w którym ubiera się przeróżne płaszcze ♥ Ja uwielbiam nosić płaszcze i jest to jeden z plusów jesieni, że w końcu można w nich zacząć chodzić.W tej stylizacji mam na sobie płaszcz, który niestety nie wiem z jakiego jest sklepu, bo dostałam go z Niemiec od koleżanki ;c Ale pozostałe rzeczy napisałam na dole c; Fot. Martyna
Piosenka: https://www.youtube.com/watch?v=U-PXEe-qeK4 ♫♫♫

Miłego oglądania ;*




















































buty Deichmann | koszula Sinsay | spodnie lexury 


♥ ∞


You Might Also Like

0 ♥ KOMENTARZE ♥

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: