Moja pielęgnacja włosów ♥

11/25/2015

Hej hej!



Chciałam zrecenzować dla was różne produkty do włosów i pokazać też te których używam najczęściej :)
1. Pierwszy produkt to "Odżywka Nivea Diamond gloss". Lubię takie odżywki, można uzyskać po nich efekt takich miękkich  włosów z połyskiem. 
2. "Szampon Nivea Classic care". Szampon do włosów normalnych :) Włosy nie przetłuszczają się po nim, nie błyszczą ani nic takiego, jest to najzwyklejszy szampon ;)
3. Suchy szampon "Batiste". Robiłam co do tych suchych szamponów osobnego posta z recenzją, więc tam można sobie o nim dużo poczytać ;>
4. Odżywka w sprayu Schwarzkopf "Gliss Kur". Do włosów matowych, aby dodać im połysk. Ja osobiście nie używam tej odżywki za często aby włosy się nie przetłuszczały, bo tego typu odzywki nadające połysk nie są dobre do włosów przetłuszczających się ;)
5. Marion "Kuracja z olejkiem arganowym". Dla każdego rodzaju włosów, szczególnie do włosów suchych i zniszczonych. Bardzo podoba mi się ten produkt, bo ma śliczny zapach i jest do włosów zniszczonych więc warto sobie te końcówki włsów własnie podbudować używając tego typu kuracji. Odżywkę tą nakładamy bez spłukiwania po umyciu włosów :)
6. Ostatnią rzeczą jest szczotka do włosów wszystkim znana "Tangle Teezer". No  i nie wiem co za bardzo tu opisać o tych szczotkach, bo jest to jednak normalna szczotka do włosów jednak lepiej rozczesuje włosy niż taka zwykła i jest dopasowana do ręki, w której ją trzymamy przy rozczesywaniu włosów. Takie szczotki można kupić w wielu drogeriach typu ; Rossmann, Hebe ^^ Jest to moja ulubiona szczotka ♥
Podsumowując :) Moimi najczęściej używanymi produktami z wymienionych jest oczywiście szczotka do włosów zwykły szampon i suchy szampon, bo odżywki używam czasami ;3 Co do szamponów i odżywek to pewnie, że kupuję też inne ale te są to produkty, których używam aktualnie :)



♥ ∞




You Might Also Like

0 ♥ KOMENTARZE ♥

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: