Co kupić rodzicom na święta? | CHRISTMAS ♥

12/06/2015



Hej heej!
Mam dla was parę propozycji na prezenty dla rodziny ^^ Sama tak czasami mam, że kompletnie nie wiem co kupić rodzinie, więc dam wam pomysły, a jednocześnie sobie na przyszłość.
Świąteczna piosenka do posłuchania:  https://www.youtube.com/watch?v=B0zaDApGBbI  ♫♫♫
Dla mamy:
- biżuteria
Jedną z prostszych propozycji na prezent jest biżuteria.
Każdej kobiecie na pewno by się spodobała :)




- perfum
W sumie dosyć oklepany pomysł ale i tak się spodoba, wystarczy wiedzieć jaki zapach spodoba się twojej mamie :)

                                        


- kosmetyki
Kosmetyki to dość fajna rzecz na prezent, ponieważ jest tego ogromny wybór, tylko trzeba wiedzieć czego dokładnie twoja mama potrzebuję, a czego ma już dużo ;) 



- dobra książka
 Podarowanie mamie książki również na pewno będzie świetnym prezentem, szczególnie jeśli lubi dużo czytać ;)
Romanse, kryminały, fantasy, książki związane z jej zainteresowaniami (kulinarne, modowe itd.)
na pewno któraś z nich będzie idealna dla niej ^^



- coś ciepłego! ^.^
Piżama, szlafrok, kapcie, ciepłe skarpetki lub kocyk na pewno umilą twojej mamie leniwe dni, gdy za oknem  pada śnieg i jest zimno :)




-karta podarunkowa
Jeśli wiesz w jakich sklepach twoja mama lubi kupować, to karta podarunkowa będzie świetnym prezentem. Będzie mogła sobie sama wybrać to co najbardziej potrzebuję :)



-zaprojektuj coś sam!
Istnieje wiele stron, na których możesz samemu zaprojektować coś dla bliskiej Ci osoby m.in. kalendarz, poduszkę lub torbę :) 


-własnoręczny prezent
A może twoja mama woli coś zrobionego przez Ciebie? Może to być kartka świąteczna, coś z origami, domowe kosmetyki lub jakaś piosenka, wiersz ;)




-coś do domu
Typu: świeczka, doniczka, ozdoba świąteczna, ręczniki, obraz, poduszki itp. :)




Tata:
-rękawiczki
Jest zima więc na pewno mu się przydadzą :)



-portfel
Zazwyczaj po całym roku, portfele są w gorszym stanie więc warto kupić nowy!





-narzędzia
Jest wiele małych zestawów narzędzi które można włożyć nawet do kieszeni, a zawsze się przydadzą



- coś związanego z jego zainteresowaniami
Jeżeli lubi sport możesz mu kupić np. piłkę lub torbę sportową. Może lubi gotować wtedy kup mu jakiś fajny fartuszek itd. 


-płyta ulubionego zespołu lub książka
Może twój tata też lubi sobie poczytać lub posłuchać ulubionego zespołu w aucie? Wtedy płyta lub książka będą idealnym prezentem! :)



-akcesoria do samochodu
W podróży zawsze się coś przyda np. zapach do auta, uchwyt na telefon czy termos :D



-coś własnoręcznego
Może twój tata też woli dostać coś zrobionego przez ciebie :) Może to być coś z papieru lub jakaś kreatywna rzecz stworzona z innych ^^ A może chcesz coś zaprojektować? Jakaś koszulka opisująca twojego tatę lub kubek :))




            TO TYLE! MAM NADZIEJĘ, ŻE KTOŚ SKORZYSTA Z MOICH POMYSŁÓW :)

                                                                            ♥ ∞



You Might Also Like

21 ♥ KOMENTARZE ♥

  1. Ja na szczescie w tym roku nie kupuje prezentow! Ale tak czy siak bardzo przydatne pomysly! <3


    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomysły, napewno się przydadzą ;* pozdrawiamy i zapraszamy do nas, będzie nam bardzo miło!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły, napewno się przydadzą ;* pozdrawiamy i zapraszamy do nas, będzie nam bardzo miło!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły, ja już mam kupiony prezent :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły, ja muszę już zacząć myśleć o prezentach :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pomysły :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega przydatne pomysły :) zrób więcej postów dotyczących świąt! ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Psst. Perfum się nie odmienia - jedne perfumy, a nie jeden perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuje, na pewno sobie zapamietam ten istotny szczegół

      Usuń
  9. Dobry pomysł z tym portfelem dla Taty w sumie nigdy nie wiedziałam co mu kupić :) W ,, trochę o mnie" napisąłś o obserwacji za obserwację a więc ja już Cię obserwuję i mam nadzieje, ze Ty również dotrzymasz słowa :) Mój Blog, Klik !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje, ja jeszcze myślałam o takich książkowych kalendarzach/organizerach :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły! Na pewno się przydadzą. Obserwuję i liczę na to samo. ^^

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super propozycja :) Pozdrawiam gorąco ;* http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rodzicom zamierzam kupić album limiq.pl/towar/view/49/album-na-zdjecia-z-grawerem-mikolaj---prezent-na-mikolajki i umieścić w nim nasze wspólne fotografie a mamy ich tyle więc będzie w czym wybierać. Na pewno spodoba się im taki prezent, bo wszyscy mamy bzika na punkcie zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tacie kupiłam już koszulę i zegarek, ma własną firmę więc musi się dobrze prezentować. Mama to miłośniczka gotowania i zastanawiam się czy kupić jej akcesoria kuchenne czy blender spodobał mi się jeden w internecie bodajże firmy ronic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: