Święta Bożego Narodzenia ♥ | CHRISTMAS ♥

12/27/2015

Hej hej!
I jak wam minęły Święta? Bo mi wspaniale! Tylko tak szybko minęły.. Chciałam wam krótko opisać razem ze zdjęciami jak wyglądały moje Święta i co ciekawego dostałam pod choinkę ^^ Zdjęć nie jest zbyt dużo, bo nie lubię całe Święta chodzić z telefonem i fotografować wszystko, ale coś tam się znajdzie :)
Z tego względu, że zdjęcia były robione telefonem nie mają zbyt dobrej jakości za co z góry przepraszam*
Jeszcze jakaś świąteczna nutka:  https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI&hd=1  ♪
I zapraszam do oglądania ^^


WIGILIA
Ja wigilię spędziłam w domu ze swoją rodziną :) A po wigilii już wieczorem pojechałam jeszcze do moich dziadków, kuzynek itd. Byłam tam dość długo i wróciłam późno w nocy do domu :')



                                                 







PREZENTY
Prezenty bardzo mi się podobają, niektóre z nich były niespodzianką, a inne sama chciałam dostać :)




































I na koniec moja ulubiona czekolada z Milki, którą ostatnio bardzo często jem ♥ I jest moim ulubieńcem ^^


PIERWSZY DZIEŃ ŚWIĄT
Ten dzień spędziłam również z rodziną :) I niestety z tego dnia zdjęć nie mam ;c


DRUGI DZIEŃ ŚWIĄT
W drugi dzień Świąt pojechałam z rodzicami i siostrą trochę pozwiedzać. I mam tutaj właśnie parę zdjęć z naszej "wycieczki" :)











I to na tyle w dzisiejszym poście!
Dzisiaj akurat miałam okazję zwiedzić 'żywą szopkę' i również zrobiłam dużo zdjęć jednak problem w tym, że zwierzątka się za bardzo ruszały, a ludzi było tyle w kolejkach, że niestety nie miałam czasu zrobić im fajnych zdjęć :(
Jednak mam nadzieję, że post wam się spodobał :)

A wy jak spędziliście Święta?
Podobały wam się?
Możecie się pochwalić co tam ciekawego dostaliście w komentarzach ^^ :)

Do zobaczenie w kolejnym poście!
Paa ;3

                 
                                                                          ♥ ∞
                                                                               


You Might Also Like

16 ♥ KOMENTARZE ♥

  1. U mnie też były udane :) Super było spędzić święta w rodzinnej atmosferze.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja święta spędziłam dobrze, jednak zawsze mogło być lepiej. Też bardzo lubię tą czekoladę! Z milki więc najlepsza. Jednak nie można cały czas jeść jeśli dba się o sylwetkę. Niestety. Ogólnie zdjęcia są całkiem okej, a posta miło się czyta.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! :) U mnie święta jak najbardziej były udane. Szkoda tylko, że tak szybko się skończyły. Prezenty też były świetne, ale nic nie może zastąpić tej rodzinnej atmosfery, która jest taka magiczna! :) Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku! :) Obserwuje i licze na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje święta były bardzo udane! Super prezenty :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty :)

    Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty i zdjęcia! *.*
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny wpis!
    czarne conversy są super ;)
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/12/90-propozycje-stylizacji-na-sylwestra-i.html

    OdpowiedzUsuń
  10. również obserwuje :)
    ps. zmieniam nazwę bloga,za niedługo będzie nosił nazwę stylinga.blogspot.com
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: