JAK WYCZYŚCIĆ BEAUTY BLENDER? + SPOSÓB NA PEŁNIEJSZE BRWI I RZĘSY

3/26/2017


Hej wszystkim! ♡

Nie dawno przetestowałam świetny przepis na substancję, która wyczyści każdy Beauty Blender. Mój ma już dobrych parę miesięcy więc zdecydowanie przydało mu się wtedy to czyszczenie. Teraz wygląd jak nowy :) Efekt jest niezły, a aby go osiągnąć wystarczą tylko trzy produkty, które raczej większość posiada w swoich domach ;) No to przechodzimy do dalszej części, już nie przedłużając!

JAK WYCZYŚCIĆ BEAUTY BLENDER? ♡

 Potrzebny nam będzie:

- proszek do pieczenia
- płyn do mycia naczyń
- oliwa z oliwek lub olej kokosowy

I to na tyle!
Teraz tylko wystarczy dać wszystkiego po trochę (aby zachować odpowiednie proporcję, ja dałam wszystkiego po jednej łyżeczce) do małego naczynka i wymieszać wszystko ze sobą. Powinna tak powstać biała piana, którą zaraz nałożymy na Beauty Blender. Teraz już tylko wystarczy wcierać substancję i wyciskać gąbeczkę. Powinny wypłynąć z niej wszystkie brudy. Następnie możemy także dać BB pod wodę i znowu go wycisnąć i powtarzać te czynności, aż zobaczymy że nasza gąbeczka jest czysta i nie wypływa z niej brudny płyn :)

Tutaj zdjęcia do porównania:


Czasami trzeba zrobić małe porządki w toaletce i wyczyścić porządnie zarówno pędzle jak i Beauty Blendery, więc mam nadzieję, że ten przepis wam się przyda :))



SPOSÓB NA PEŁNIEJSZE BRWI I RZĘSY ♡


Olej rycynowy

Co do drugiej części posta, chciałam wam trochę opowiedzieć o sposobie, dzięki którym można uzyskać pełniejsze brwi i rzęsy w naturalny sposób. Dowiedziałam się o nim od mojej przyjaciółki i postanowiłyśmy obie go przetestować. Tym sposobem jest właśnie olej rycynowy. 
Dzięki niemu nasze brwi i rzęsy powinny stać się gęstsze i mocniejsze. 
Możemy go kupić w aptece za ok. 3 zł. Nie przestraszcie się napisów na opakowaniu "lek przeczyszczający", bo owszem ten olej służy również z medycznej strony, ale może nam także posłużyć jako odżywka do brwi i rzęs. Niestety jestem dopiero po pierwszym użyciu więc nie mogę wam powiedzieć czy są jakieś efekty, ale i tak chciałam się z wami tym podzielić, bo może ktoś z was też byłby chętny do przetestowania tego sposobu. A może ktoś z was już go kiedyś testował? Dajcie znać koniecznie w komentarzach czy może używałyście olejku rycynowego i czy przyniósł jakieś efekty :)

Jak go nakładać?

Tak więc, aby uzyskać efekty należy nakładać olej rycynowy na rzęsy lub brwi raz dziennie, najlepiej wieczorem. Do nakładania możemy użyć szczoteczki po starej maskarze, którą możemy wyczyścić płynem do demakijażu, a następnie nakładać na nią olej rycynowy i przeczesywać nią rzęsy i brwi. Trzeba pamiętać aby nie przesadzić z ilością olejku, żeby nie podrażnić sobie oczu. Po za szczoteczką, możemy go również nakładać palcem, ale wydaję mi się, że użycie szczoteczki po masakrze będzie prostsze i dokładniejsze.

W internecie możecie znaleźć dużo pozytywnych opinii na temat oleju rycynowego, używanego do rzęs i brwi :)

Dopiero zaczynam go używać ale mam nadzieję, że przyniesie efekty! Po jakimś czasie na pewno dam wam znać w osobnym poście czy się sprawdził :))





Na koniec chciałam wam przypomnieć o książce na Wattpadzie, którą piszę z koleżanką :)
WATTPAD | MAGNETISM OF HEARTS  Zachęcam do przeczytania! ♡   


To na tyle w dzisiejszym poście do zobaczenia w kolejnym! 

You Might Also Like

15 ♥ KOMENTARZE ♥

  1. Swoją gąbeczkę myję zwykłym mydłem i wygląda jak nowa :D A w ten olejek rycynowy muszę w końcu zainwestować. Świetny blog, obserwuję :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  2. O olejku rycynowym słyszałam i nawet już wcześniej testowałam,ale ten sposób na czyszczenie Beauty Blender, brzmi całkiem ciekawie.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam beauty blendera, bo uważam, że za gąbeczke 40 zł to za dużo. Ale na pewno kiedyś wypróbuję.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post! Nigdy nie mogę doczyścić mojego Beauty Blendera, także bardzo dziękuję za podsunięcie świetnego sposobu ;)
    Pozdrawiam, Recenzje filmów - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie cierpię czyścić jajka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze myję szamponem dla dzieci :)
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna rada! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej rycynowy niesamowicie pomógł mi zagęścić brwi tam, gdzie ich po prostu nie miałam. Ja myje BB po każdym użyciu, tak jest łatwiej zachować jego higiene :D Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bałabym się proszkiem do pieczenia myć gąbki, którą potem dotykam twarz ;)) Nie wiem jakby zareagowała moja buźke na proszek ;P Ja myję płynem do higieny intymnej ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ten sposób na wyczyszczenie BB na pewno wypróbuję :) ! Jest świetny:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie przetestować ten olejek rycynowy na rzęsach, choć nie u każdego to się sprawdza, ale spróbować przecież nie zaszkodzi :)
    BB rzeczywiście świetnie wyczyszczony! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele razy słyszałam o tym olejku rycynowym, ale jakoś nie po drodze mi do tej apteki po to hah.
    Powiem Mamie żeby mi kupiła i zobaczymy czy pomoże.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne porady, ostatnio czyściłam pędzle a teraz czas na gąbeczkę więc post bardxzo przydatny :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: