Hair refresh batiste

10/07/2015

Heej hej!
W ostatnim czasie spóźniłam się ze wstawieniem nowego posta, bo za bardzo nie miałam czasu ;c Nie miałam też czasu zrobić sesji zdjęciowej z jakimś outfitem, więc przygotowałam recenzje jednego z kosmetyków którego często używam i jest on na pewno wśród wielu osób znany. Jest to suchy szampon batiste.
 Na pewno mogłabym go wam polecić, jest świetny :) 
Kiedy nie chce ci  się któregoś dnia umyć włosów to bez problemu popsikasz jej z rana suchym szamponem i nie są np. przetłuszczone. Ma się nawet poczucie, że te włosy są umyte, a popsikanie ich trwa zaledwie parę sekund ;D  Szampony batiste mają również przepiękne zapachy, które odświeżają włosy; tutaj możecie zobaczyć zdjęcie tych szamponów jakby ktoś nie wiedział jak wyglądają, a planował by ich zakup :)      ----------->
Taki szampon możecie kupić w np. Rossmannie za ok. 15 zł, lub w niektórych innych drogeriach ;) Z tego co wiedziałam to suche szampony batiste poleca bardzo dużo youtuberek i blogerek i innych osób, dlatego warto je kupić ;3                  

                                               ♥ ∞




You Might Also Like

0 ♥ KOMENTARZE ♥

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: