♥ My passion ♥

5/14/2016

Hejka!
Ostatnio wpadłam na pomysł, aby napisać wam trochę o mojej pasji oraz o paru moich życiowych radach w związku z tym ^^ Pamiętajmy, że każdy z nas jest w czymś dobry, nie którzy są w czymś dobrzy od małego, a inni dopiero poznają swoje pasje i zainteresowania.

♥ MOJE RADY ♥

1. Nie dąż na siłę do tego aby być dobrym we wszystkim. 
2. Dbaj o swoje zainteresowania i nie rezygnuj z celów, które są dla ciebie ważne.
3. Nigdy nie patrz na to co inni mówią i robią, po prostu rób to co kochasz! Bo to ci daje największą radość i satysfakcje.
4. Pamiętaj, że swoją ciężką pracą możesz osiągnąć na prawdę wiele.
5. Pokazuj ludziom swój talent, nie wstydź się! Na pewno zostaniesz doceniony :)
6. Możliwe, że twoja pasja w końcu stanie się twoim życiowym zawodem ^^
7. Osiągaj zamierzone cele.
8. Bierz udział w różnych konkursach, występach, zawodach i pokaż na co cię stać!
9. Jeżeli jesteś na prawdę dobry w tym co robisz, zacznij myśleć na poważnie o swojej pasji.
10. Nigdy nie rezygnuj ze swojej pasji, bo to co robisz najbardziej cię uszczęśliwia!
11. Zapisz się na różne zajęcia pozalekcyjne, to na pewno pozwoli ci ulepszać swoją pasję
12. Jeżeli jeszcze nie wiesz w czym jesteś dobry, próbuj wszystkiego! Na pewno znajdziesz coś co cię zainteresuje.


I oto moje wszystkie rady, mam nadzieję, że wam się przydadzą i weźmiecie je pod uwagę :)


♥ MOJA PASJA ♥

Jedną z wielu moich pasji jest blogowanie, jednak taką moją największą pasją, którą zajmuje się już 8 lat jest muzyka. Uwielbiam grać na instrumentach, śpiewać i słuchać różnego rodzaju muzyki. Lubię grać dla siebie, ale też dla innych, bo wiem, że im również to daję radość :) Obecnie gram na keyboardzie oraz na gitarze. Moim marzeniem jest jeszcze grać na wielu instrumentach jednak staram się nauczyć grać bardzo dobrze na jednym instrumencie zanim zacznę uczyć się na drugim. Na keyboardzie grałam w szkole muzycznej ok. 5-6 lat. A teraz rozwijam już swój talent sama. Te parę lat bardzo dużo mi dało. Potrafię już sama ze słuchu zagrać każdy utwór, a właśnie o tym jeszcze jako mała dziewczynka marzyłam ^^ Gdy zakończyłam naukę gry na keyboardzie od razu poszłam do ogniska muzycznego i tam właśnie uczę się teraz gry na gitarze. Muzyka to coś co kocham jednak sama nie wiem czy z tym właśnie będzie się wiązała moja przyszłość. Jednak na pewno nigdy nie zrobię przerwy w graniu na instrumentach i będę się starała tą moją pasję rozszerzać :)
Piosenki, które są poniżej najbardziej lubię grać (z tych raczej wszystkim znanych) :) Nie które z nich wiążą się z różnymi wspomnieniami ♥ Mam jeszcze dużo innych piosenek tylko jeszcze nie dokończonych :)


            

                               

            

            

            


PAMIĘTAJ! "NIE WAŻNE CZEGO SŁUCHASZ, WAŻNE BY MUZYKA TRAFIAŁA W TWOJE SERCE" 












        



  









Podsumowując, spełniajcie swoje marzenia i rozwijajcie się w swoich talentach  ♥
Piszcie w komentarzach jakie są wasze pasje :)
Do zobaczenia w kolejnym poście!
Paa   

                                                                 ♥ Didi ∞


You Might Also Like

20 ♥ KOMENTARZE ♥

  1. Bardzo ciekawy wpis! Dobre rady :)
    Pozdrawiamy http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy powinien w sobie taką swoją pasję odnależć :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rady :))
    Mogłabyś poklikać u mnie w ,,KLIK,,, mega ważne :* http://macreateart.blogspot.com/2016/05/zakupowy-haul-recenzja-szamponow-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to chyba nie mam pasji. wiem dziwna jestem :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdą się jakieś rzeczy, które lubisz robić :)

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję Ci za ten wpis i te rady :)
    Powiem Ci, że idealnie czasowo wpisał się w moje życie. Otóż od około roku zrezygnowałam z wielu pasji (jazda konna, fotografia, gitara, blog, dog frisbee, szkicowanie) przez maturę i inne sprawy. Strasznie mi tego wszystkiego brakowało ale już wracam ^^
    Jeśli chcesz to zapraszam Cię na mojego bloga, gdzie systematycznie będę pisać o moich pasjach i o ich rozwoju :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze , że po mimo przerwy powracasz do swojej pasji! :) Życzę samych sukcesów w tym co robisz :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję :)
      Właśnie opublikowałam nowy post z refleksjami dotyczącymi odkładania na później. Jak będziesz miała ochotę i chwilkę to zapraszam :)
      http://lifebyyolo.blogspot.com/

      Usuń
  6. Świetne rady :) Moja pasja to przede wszystkim blogowanie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również muzyka i pisanie do tego :) Też uczę się grać na gitarze!

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją pasją jest pisanie, póki co robię to amatorsko pisząc swoje własne fanfiction na dość popularnej stronie, jaką jest Wattpad. Mogę się pochwalić pięknymi statystykami ( 31 tysięcy wyświetleń! :) ) które z każdym dniem rosną. W przyszłości, chciałabym całkowicie oddać się pisarstwu, lecz wiadomo - najpierw muszę ukończyć szkołę

    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję tylu wyświetleń! Oby tak dalej ;)

      Usuń
  9. Rady są genialne, szczególnie numer 10 ! :)
    Twój cytat jest świetny !
    Pozdrawiam i będę zaglądać częściej :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: