✄ MODA | TRENDY WIOSNA/LATO 2017 ✄

5/04/2017


Hejka! ♡

Dzisiaj przychodzę do was z postem, którego już dawno nie było. Mianowicie trendy na wiosnę i lato tego roku! Wybrałam z wszystkich trendów, te które mogłaby nosić każda nastolatka. Nie będę tutaj opisywała jakiś biufiastych rękawów czy mocno odsłaniających ciało ubrań i innych trendów tego typu, bo wątpię, że któraś z was założyłaby coś takiego np. do szkoły. Dlatego wybrałam te trendy, z których każda nastolatka mogłaby skorzystać :)) Moda w tym roku głównie nawiązuję do lat 80 i 90, ale też nie które ubrania i dodatki, które stały się trendami moim zdaniem są w "nowoczesnym stylu" :D
No to zaczynamy! ♡


1. KOLCZYKI NIE DO PARY

Nowy i ciekawy trend. Możliwe, że wiele już osób ubrało kiedyś kolczyki nie do pary przez przypadek albo też specjalnie. Jednak teraz to jeden z hitów tegorocznej wiosny i lata. Niedopasowane kolczyki wyglądają na pewno bardzo ciekawie i oryginalnie. Może nie koniecznie będziemy chcieli nosić dziesięciocentymetrowe kolczyki w uszach tak jak modelki na wybiegach alee możemy nosić np. zwykłe wkrętki, tunele o różnych kształtach i to również będzie wyglądać ciekawie :) Chciałam jeszcze dodać, że w ostatnim zasie trendem stały się głównie kolczyki koła, które pamiętam, że parę lat temu były też hitem i widocznie ten trend powrócił! :D




2. ODCIENIE SAFARI 

Wydaję mi się, że ten trend był już dość znany w zeszłe lato ale jak widać tego roku również nie zabraknie odcieniów safari! Mnie się ten trend bardzo podoba. Uwielbiam tego typu kolory. A wam jak się podobają ubrania w takim stylu? :D



3. T-SHIRTY Z HASŁAMI 

Takie T-shirty każdy zna na pewno bardzo dobrze, bo zawsze było ich pełno na półkach w sklepie. Jednak znalazły się w trendach, ponieważ w tym roku są one wyjątkowo popularne, a szczególnie białe z czarnymi napisami. Stały się one takie popularne poprzez pokaz Dior'a, który postanowił w swojej kolekcji pokazać T-shirty z nadrukami. Wydaję mi się, że co do pokazów to rzeczywiście coś nowego, bo rzadko kiedy pojawiały się na wybiegach T-shirty z różnymi hasłami. Zazwyczaj były to różne nowoczesne, oryginalne i nadzwyczajne stylizacje składające się tylko z różnych dodatków i materiałów. Tym razem napisy stały się jednym z głównych motywów! 





























4. ŁAŃCUSZKI NA KOSTCE

Ten trend jest na pewno jednym z moich ulubionych! Takie łańcuszki wyglądają przecudownie na kostkach. Jak dla mnie najlepiej wyglądają przy espadrylach, szpilkach i sandałkach ale wydaję mi się, że przy trampkach też wyglądałyby całkiem nieźle :)





5. JEDNOROŻCE

Zapewne wiele z was już zauważyło, że motyw jednorożców w ostatnim czasie zdecydowanie jest wszędzie! Możecie znaleźć przeróżne kapcie, bluzki, obudowy, pościele i inne rzeczy w jednorożce. W tym roku trendem stał się również kolor holograficzny-pastelowy (jeśli tak to można nazwać :D). Pojawiają się w takich kolorach cienie, pomadki, a nawet włosy :)




6. KOLOR FUKSJA 

Kolejny ciekawy trend. Mianowicie jest nim dość mocny i rzucający się w oczy kolor. Ciemno różowy, powiedziałbym, że nawet malinowy kolor jest w tym roku jednym z trendów. Myślę, że ten kolor jest dla odważnych osób. Ja na przykład raczej nie założyłam ubrania w tym kolorze, bo ubieram się w kolory nie zbyt rzucające się w oczy. Ale malinowa pomadka? Czemu nie :D



7. PASKI I GROSZKI

Ten trend mi się bardzo podoba! Szczególnie chyba koszule w paski. Wyglądają cudownie do zwykłych dżinsów. W ostatnim czasie właśnie koszule w paski jak i zarówno w groszki stały się bardzo modne! W przeróżnych sklepach z ubraniami możecie zauważyć, że tego typu koszul jest na prawdę bardzo dużo ;)



8. DŻINSY Z FRĘDZLAMI 

Niby zwykłe dżinsy ale potrafią mieć coś w sobie. Takie frędzle mogą sprawić, że spodnie nie będą już takie zwyczajne. W zeszłym roku i też chyba jakoś 2 lata temu trendem były frędzle ale głównie np. na torebkach lub jakiś katanach i bluzkach, tym razem frędzle znalazły się na dżinsach! Moim zdaniem wygląda to na prawdę fajnie i oryginalnie. A wy, założyłybyście takie spodnie? :D



9. TOREBKI ZE WZORAMI

Jeżeli ktoś lubi się ubierać na czarno lub ogólnie w stonowane kolory to myślę, że taka kolorowa i ciekawa torebka będzie świetnym dodatkiem! Zwłaszcza, że ostatnio torebki o dziwnych kształtach i ciekawych wzorach są bardzo popularne! Możecie zauważyć dużo takich m.in na pokazach mody :)



10. PASKI DO SPODNI

Ta moda znowu powraca! Wydaję mi się, że wcześniej ludzie też nosili paski do spodni, ale ostatnio stały się one jeszcze bardziej popularne. Wyglądają prześlicznie gdy włożymy bluzkę do dżinsów i w ten sposób pasek jest jeszcze bardziej widoczny. Stanowią dodatek, który moim zdaniem potrafi dużo zmienić w zwykłej stylizacji.



11. SZEROKIE RĘKAWY

Takie szerokie rękawy ślicznie prezentują się w sukienkach, sweterkach lub taki narzutkach. I tak jak gdzieś przeczytałam stylizacje z szerokimi rękawami wychodzą bardzo fotogienicznie na zdjęciach. Trend zdecydowanie na plus! :D




12. KOCIE OKULARY

Ten typ okularów jest zdecydowanie hitem na tegoroczne lato i wiosnę! Są szersze ku górze co powoduję, że ich kształt jest kojarzony z "kocimi oczami". Podobają wam się takie okulary? ^^








 I to na tyle trendów! Mam nadzieję, że post się wam spodobał! Chcecie takich więcej? :)






You Might Also Like

75 ♥ KOMENTARZE ♥

  1. Inspo on point ! love this post :) Nice

    New post - Alien Cat

    Check out my ♥Instagram

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy bardzo mi się podobają, a niektóre np. te spodnie nie koniecznie.
    Piekne są odcienie safari.
    Świetny wpis :)
    Pozdrawiam
    Buziaczki :*

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for your visit and comment :) I would love to follow each other, sure. Follow me and I will follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle ubieram się w to, co mi się po prostu podoba, ale takie posty moim zdaniem są przyjemne do czytania :D Obserwuję i pozdrawiam :)
    pozytywnie-szczurnieta.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szerokie rękawy bardzo mi się podobają na innych :) Styl safari - jak dla mnie trochę zbyt "szary", a kocie okulary zupełnie nie pasują do mojej twarzy xD Post super ;)

    Pytałaś o wspólną obserwację :) Ja już obserwuję ;)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre trendy bardzo przypadły mi do gustu :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego wszystkiego tylko t-shirt'y, paski i kropki do mnie przemawiają. Chyba jest anty-fashion :D
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie każdy trend wszystkim przypadnie do gustu :D ;**

      Usuń
  8. Thanks for visiting my blog!
    I'm following you! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że w tym sezonie każdy znajdzie coś dla siebie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to wszystkie te trendy mi się podobaja są pod mój styl :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.htm

    OdpowiedzUsuń
  11. W zasadzie niektóre trendy są z Nami od lat ;) ja w tym sezonie pokochałam fuksje ;)
    Pytałaś o obserwacje ;) Ja już ;) teraz Twoja kolej ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post :) Super piosenka
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się kolczyki nie do pary,paski z jeansami i te frędzle!
    Zaproponowałaś wspólną obserwację więc zaobserwowałam
    Pozdrawiam
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołej majówki, miło spędzonego czasu Kochana!


    Obserwuję i liczę na to samo :*

    Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! Jeśli chodzi o dzisiejszą modę, to rośnie ona coraz bardziej i wychodzi na plus. Oczywiście większość rzeczy przychodzi do nas z zagranicy. Osobiście nie lubię jakiś dziwadeł na wybiegach mody - mogliby postarać się, i zadbać o coś w dzisiejszym stylu, a nie zakładać na siebie prześcieradła i okulary...
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Post jest na prawdę świetny ! Mnie z tych trendów najmniej przekonuje ten pierwszy czyli kolczyki nie do pary. Może niedługo się do tego przekonam :)
    Pozdrawiam,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. z tymi kolczykami nie do pary spotykam się po raz 1
    a co do jednorożców to od zawsze kocham <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice post ♥
    Follow you ♥
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podobają mi się kolczyki nie do pary, w życiu bym tak nie wyszła do ludzi. Ale za to kolory safari to jest coś! <3
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to takie mniejsze kolczyki nie rzucają się aż tak w oczy, a jeszcze założone nie do pary na pewno będą wyglądały ciekawie :D

      Usuń
  21. Kolczyki nie do pary są super :D

    Ja już obserwuję :)
    http://kierunkowy-48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 2, 8 i 12 mało do mnie przemawiają i szczerze powiedziawszy chyba będę tego unikać. Ale wszystko inne fajnie ze wraca :) Ogólnie mam wrażenie, że z roku na rok co raz szybciej powraca moda z dawnych lat. Nie wiem od czego to zależne, ale dobry motyw żeby "obecne czasy" poczuły tą 'historię' ;) bo zawsze się mówiło "ubierasz się jak za dawnych czasów" a tu bach.. :D moda wróciła!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się straaasznie kocie okulary i poszerzane rękawy. A paski i groszki mi się nigdy nie znudzą, nieważne czy są aktualnie trendy czy nie :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love the maxi earrings! I'm obsessed with unicorns (:
    Thanks for your comment on my blog!

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool post, Darling! I really like <3
    I'd be happy Friendship Blog (Subscribe to your Blogger) ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  26. So many great trends. I can't wait to experiment with some of them this season.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość mi sie podoba, okulary, groszki i paski, kolory safari, t-shirty z napisami, jak najbardziej moja bajka :) Tylko te frendzle na nogawkach jakos mnie nie przekonują :P
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat ten trend nie każdemu się może spodobać :/ :D

      Usuń
  28. Akurat jestemn w trakcie poszukiwania koszuli bialej w czarne paski :)
    Świetny post, chociaż niezdecydowałabym się na dwa inne kolczyki :)
    Obserwuję i zapraszam http://lovvellyy.blogspot.com/2017/05/lash-volution-serum-do-rzes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* O tak, te koszule w paski są śliczne :D

      Usuń
  29. such a nice post, thanks for sharing this... :)

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne zestawienie.
    Również podobają mi się łańcuszki na kostkę!:)
    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  31. I have a very nice post.I follow you. I hope you follow me too.
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post!

    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Oprócz spodni, szerokich rękawów i groszków, podoba mi się wszystko :D. Uwielbiam holograficzne rzeczy, więc ten trend jak najbardziej do mnie przemawia, a włosy w takim kolorze - cudo :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. really love the trends!

    natalie
    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  35. Love your stylish picks! :D
    Would you like to follow each other? I'm following you from now. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post! Photos are amaizing!
    Hope you'll click on links at the end of my last post and leave a comment :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/05/haul-makeup-clothes-phone-casechokers.html

    OdpowiedzUsuń
  37. T-shirty z nadrukami chyba nkigdy nie wyjda z mody.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. thank you for following babe, i followed back :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolczyki nie do pary i bransoletki na kostce kojarzą mi się z moim dzieciństwem, jak miałam 9-10 lat, czytałam Bravo Girl i do tej gazety dodawano takie gadżety i nie wiem czy chcialabym do tej mody wrócić ;d ale jeśli chodzi o kolory safari i fuksje jestem jak najbardziej na tak! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam! ❤
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Te kapcie z jednorożcami boskie :D Chyba sobie takie kupię : )

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz słyszę o tych kolczykach nie do pary ;) Uwielbiam torebki, paski i hasłowe t-shirty, natomiast ta fuksja kompletnie do mnie nie przemawia. Ja dodałabym do tej listy kabaretki - ostatnio też bardzo modne wśród ikon stylu ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się trend z kolczykami nie do pary, sama czasem tak noszę a nigdy wcześniej o tym nie słyszałam! Moje serce podbiły też szerokie rękawy czas je wypróbować!

    ~AMETYSTOWA

    OdpowiedzUsuń
  43. Paki kocham <3 Podobają mi się wszystkie rzeczy jakie przedstawiłaś, mogłabym nosić to wszystko :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolory safari bardzo mi się w ostatnim czasie podobają :)
    Tak samo jak koszulki z hasłami i koszule w kratę, paski, kropki, cokolwiek :D

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolory w stylu Safarni bardzo mi się podobają!
    Świetny post!
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, genialny post, idę zajrzeć do innych! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ♥
Każdy komentarz jest prze ze mnie przeczytany i każdy motywuje mnie do dalszej pracy na moim blogu :)

.

TRANSLATE: